پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: هر لحظه و هر مکان باید منتظر فتنه و توطئه دشمنان باشیم، زیرا تضعیف ایران اسلامی مساوی است با تضعیف جهان اسلام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی شهرستان مریوان اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد حجم عظیمی از توطئه های دشمنان علیه این انقلاب به ویژه در استان هایی همانند کردستان هستیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این همه دشمنی با انقلاب اسلامی نه برای مقابله با قدرت نظامی ایران است نه توان موشکی، بلکه عصبانیت دشمنان به ویژه صهیونیست ها از جایگاه فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام نشأت می گیرد. بنابراین هر لحظه و هر مکان باید منتظر فتنه و توطئه دشمنان باشیم، زیرا تضعیف ایران اسلامی مساوی است با تضعیف جهان اسلام.

ماموستا شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه حربه های دشمن علیه این انقلاب بسیار فراوان است، بیان کرد: از همان سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی این ملت با هشت سال جنگ تحمیلی روبرو شد، البته در کنار این تقابل نظامی شاهد تحریم هایی هم بودیم که امروز این تحریم ها بسیار شدیدتر و گسترده تر شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که شبکه های ماهواره ای در بنیان خانواده ها نفوذ کنند، گفت: متاسفانه بسیاری از زوجین جوان علاقه ای به فرزندآوری ندارند که این همان خواسته دشمنان است.

دولت بسترهای رویش مجدد جمعیت در کشور را مهیا کند

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: البته ناگفته نماند که کم کاری های فرهنگی و اجتماعی هم در داخل کشور در این مدت روی داده و همین امر مزید بر علت شده است، دولت باید بسترهای رویش مجدد جمعیت در کشور را مهیا کند.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیست، ولی به هر حال می توان با مدیریت درست مشکل جمعیت را حل کنیم، البته مشروط بر اینکه دولت هم مشوق هایی در این زمینه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به امنیت پایدار در سطح کشور به ویژه استان کردستان گفت: با وجود تلاش شبانه روزی دشمنان و گروهک ها، خوشبختانه امنیتی بسیار خوب در سطح این استان را می بینیم، امنیتی که می تواند به مرور زمینه ساز ورود سرمایه گذاران به این خطه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha