سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ محفل اُنس با قرآن کریم جبهه مقاومت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین هاشم‌الحیدری، با بیان اینکه تبعیت از امام خامنه‌ای بر همگان واجب است، گفت: در جبهه‌ی مقاومت، خون بر زمین نمی‌ریزد؛ بلکه خون به حماسه تبدیل شده و رمز پیروزی جبهه‌ی مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، دبیر کل جنبش عهد الله عراق، شب گذشته در محفل انس با قرآن کریم جبهه مقاومت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیان داشت: برجسته‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و امام زمانش یعنی امیرالمؤمنین (ع) بوده که در این راه جان خویش را فدا کرد و این ویژگی برجسته در دخترش حضرت زینب نود دارد.

وی افزود: حضرت زینب (س) نیز همانند مادر خود، در دوران حیات امام حسین (ع) با تمام وجود از امام زمانش حمایت کرده و بعد از شهادت امام حسین (ع) در کنار اینکه وظیفه‌ی حفاظت از زنان و فرزندان امام حسین را به عهده داشت، عالمانه از نهضت امام حسین دفاع کرده و پیام‌رسان نهضت حسینی بود و اجازه نداد دشمن به هدفش برسد؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «اگر زینب نبود کربلا باقی نمی‌ماند».

دبیر کل جنبش عهد الله عراق، با اشاره به سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بیان داشت: در جبهه‌ی مقاومت، خون بر زمین نمی‌ریزد؛ بلکه خون به حماسه تبدیل شده و رمز پیروزی جبهه‌ی مقاومت می‌شود؛ ازاین‌رو می‌بینید خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، سبب پیروزی‌های جبهه‌ی مقاومت شده است.

وی تصریح کرد: در دنیا همیشه دو جبهه حق و باطل وجود داشته و انسان باید یا با حق و یا با باطل باشد؛ البته راه سوم سکوت نیز است که مساوی با سقوط است؛ چراکه ما زیارت عاشورا می‌خوانیم «لعن الله ُأمهً قتلتْکم، و لعن اللّهُ أمهً ظلمتکم، و لعن الله أمهً سمعتْ بذلک فرضیتْ به.» ازاین‌رو انسان مؤمن هیچ‌گاه در وسط قرار نمی‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، تصریح کرد: در تمام زمان‌ها حق و باطل همیشه فرمانده داشته‌اند؛ مانند موسی و فرعون، امام علی و معاویه، امام حسین و یزید و… در زمان ما نیز حق و باطل فرمانده دارند، که فرماندهی باطل در عصر ما آمریکا، اسرائیل، انگلیس و اذناب آن‌ها بوده و فرماندهی حق نیز رهبر معظم انقلاب یعنی آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است که تبعیت از او بر همگان واجب است.

وی، بیان داشت: اقامه نماز، روزه، حج و دیگر اعمال عبادی به‌تنهایی کافی نبوده و مهم‌ترین مسأله‌ای که خداوند متعال در آن دنیا از ما مطالبه می‌کند اصل ولایت است و خداوند در آن دنیا از ما می‌پرسد که آیا در جبهه‌ی حق بوده‌ای یا نه؟ و اینکه آیا از فرماندهی جبهه‌ی حق که «ولی» زمان تو بوده اطاعت کرده‌ای و او را یاری کرده‌ای یا نه؟

دبیر کل جنبش عهد الله عراق، در پایان گفت: زمان ما، زمان «این عمار» نیست که علی زمان مطرود امت و تنها و بی‌کس باشد، اینجا حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بود، سید حسن نصرالله، عبدالملک حوثی و دیگران هستند؛ ازاین‌رو زمان ما زمان پیروزی و بدر و خیبر است نه زمان احد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha