سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه های تبلیغی طلاب با آیت الله اعرافی

حجت الاسلام والمسلمین فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران از سفر سه روزه مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران از سفر سه روزه مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان خبر داد.

وی با بیان اینکه مدیر حوزه‌های علمیه کشور عصر چهارشنبه وارد استان خواهد شد، بازدید از مدارس علمیه امام صادق (ع) کوتنا و محمدیه قائم‌شهر نخستین برنامه آیت الله اعرافی در قائم‌شهر است.

وی همچنین از سخنرانی آیت الله اعرافی در مراسم سالگرد شهدای فداییان اسلام قائم‌شهر خبر داد و افزود: این مراسم امشب در قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به دیدار آیت الله اعرافی با نماینده ولی فقیه در استان در روز پنج شنبه، خاطرنشان کرد: مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین صبح پنج شنبه در همایش بزرگ طلاب، روحانیان و مبلغان استان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح از برگزاری نخستین سالگرد ارتحال آیت الله نظری خادم الشریعه (ره) ظهر پنج شنبه با سخنرانی آیت الله اعرافی در مسجد جامع ساری خبر داد و افزود: بازدید از مدارس علمیه امام علی (ع) و مصطفی خان ساری از جمله دیگر برنامه آیت الله اعرافی در روز پنج شنبه است.

وی به دیدار مدیر حوزه‌های علمیه کشور با مسؤولان، مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه استان بعد از ظهر پنج شنبه در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این مدیر حوزه‌های علمیه عصر پنج شنبه با مسؤولان استان نیز در ساری دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: آیت الله اعرافی در ادامه برنامه‌های خود عصر پنج شنبه با مسؤولان و مدیران مدارس علمیه بابل دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیت الله اعرافی روز جمعه نیز از پروژه‌های مدرسه سفیران هدایت ساری و ساختمان احداثی مرکز خدمات حوزه در مرکز استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha