جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ علی الخطیب اقدام جنگنده‌های رژیم اسرائیل در شکستن دیوار صوتی بیروت و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اقدام جنگنده‌های رژیم اسرائیل در شکستن دیوار صوتی بیروت و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت لبنان توصیفه کرد.

وی از سازمان ملل متحد و شورای خواست به مسئولیت خود در بازدارندگی تجاوز اسرائیلی و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار آن عمل کند و ثبت اقدامات ناقضانه و دعوت به خویشتن داری اکتفا نکند.

رژیم اسرائیل تنها زبان مقاومت را می فهمد

شیخ الخطیب همچنین خودکامگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در محله شیخ الجراح که در یک اقدام تروریستی موجب آوارگی صاحبان سرزمین شد را محکوم کرد.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، پایداری و جانفشانی‌های فلسطینی‌ها در دفاع از سرزمینشان را ستود و افزود: رژیم اسرائیل تنها زبان مقاومت را می فهمد.

وی مقاومت را تنها راه برای آزادسازی سرزمین، جلوگیری از تجاوز و ناکام گذاشتن توطئه‌ها و حیله‌های دشمن دانست و ملت‌های عربی و اسلامی را به همبستگی برای نجات فلسطین و تمسک به گزینه مقاومت و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

شیخ علی الخطیب از سخنان نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در کنفرانس پارلمان عربی که مسیر را به سمت تحقق همبستگی عربی در یاری فلسطین و بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و تحکیم وحدت عربی و اسلامی با تداوم گفتگوی ایرانی سعودی اصلاح کرد، تشکر و قدردانی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha