پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در پی درگذشت «نادر طالب‌زاده» هنرمند برجسته جبهه فرهنگی انقلاب، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در پی ارتحال نادر طالب‌زاده هنرمند برجسته جبهه فرهنگی انقلاب، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون»

خبر درگذشت دکتر نادر طالب‌زاده، یکی از رزمندگان و فرماندهان عرصه جهاد فرهنگی منجر به تأسف و تأثر فراوان شد. تعهد، اخلاص و مجاهدت خالصانه ایشان در مواجهه با امواج ضد فرهنگی و توطئه‌های مستمری که کالبد اعتقادی و فرهنگی کشور را از سوی دشمنان هدف قرار داده بود، هرگز از یادها نخواهد رفت.

قطعا مرحوم طالب‌زاده برای کسانی که قصد ورود عالمانه و هدفمند در عرصه جهاد گفتمانی و فرهنگی را دارند، یک الگو و نمونه واقعی محسوب می‌شود. چهار دهه مداومت و عزم راسخ در مسیر جهاد تبیین از سوی این فعال فرهنگی، مولد آثار و برکات زیادی در مواجهه با عملیات شناختی و روانی دشمنان بوده و قطعا پس از فقدان اندوهبار ایشان نیز این برکات به قوت خود باقی خواهد ماند.

این هنرمند بزرگوار و انقلابی پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه در روز جهانی قدس که مزین به ارزش‌های مقاومت و ایثار است، به دیدار معبود خود شتافت تا ان‌شاءالله مورد شفاعت شهدای مسیر نورانی و مقدس آزادی قدس شریف قرار گیرد.

اینجانب به همراه کلیه اعضای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ضایعه درگذشت مرحوم طالب‌زاده را خدمت بازماندگان، همراهان و همکاران ایشان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و تمامی کنشگران عرصه جهاد تبیین عرض کرده و برای این هنرمند خالص و انقلابی رحمت واسعه الهی را خواستارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha