پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ مرحوم استاد فرزانه طالب زاده از خیل یاران شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی بود که لحظه ای از جهاد تبیین و دفاع از اصول و ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی فروگذار نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال شهادتگونه نادره هنر و رسانه انقلابی، هنرمند پژوهشگر نادر طالب زاده را تسلیت گفت که بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
من مات علی حب آل محمد مات شهیدا


با نهایت تاثر و تاسف خبر درگذشت شهادتگونه هنرمند مجاهد و انقلابی و بصیر، سردار فرهنگ وهنر انقلابی نادر طالب زاده، جامعه انقلابی و ایثارگر و رسانه ای و سینمایی و خانواده بزرگ رسانه ملی را در سوگ خود نشاند.
مرحوم استاد فرزانه طالب زاده از خیل یاران شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی بود که لحظه ای از جهاد تبیین و دفاع از اصول و ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی فروگذار نکرد.
استاد نادر طالب‌زاده، تجسم عینی هنرمند متعهد انقلابی و آزاده بود.
نادر در نوع خود نادره هنر انقلابی و کارگردان، مستندساز، پژوهشگر و غرب‌شناس برجسته‌ای بود که به دلیل تجربه‌ زیسته خود در آن سو، متفاوت از دیگران بود.
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم درگذشت آن شخصیت دغدغه مند و دلسوز جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و امت اسلامی وانقلابی وخاندان و همسر مکرمه و فرزندان داغدار و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و همجواری با یاران شهیدش را مسئلت می کنیم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha