شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولین استان همدان با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه / استاندار همدان با تاکید بر نقش حوزه‌های علمیه در جامعه، گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش، در تلاش هستیم تا از ظرفیت جوانان انقلابی به ویژه از طلاب حوزه علمیه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، روز گذشته در دیدار مسئولان استانی با آیت‌الله العظمی نوری همدانی، همدان را یکی از با ثبات‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور دانست و اظهار داشت: با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است که در تلاشیم تا این مسیر را با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان وجود دارد، گفت: نماینده ولی فقیه در همدان، محور انسجام و وحدت در استان هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی، دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در راستای واکسیناسیون گسترده انجام داد، مطرح کرد: به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا، مردم توانستند سفرهای نوروزی خود را با شور و شوق انجام دهند.

وی افزود: از دیگر تاثیرات اقدامات دولت سیزدهم در راستای حفظ سلامت و کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم‌ لیالی قدر بود.

استاندار همدان همچنین با بیان اینکه در شرایط کنونی همدان از بی‌آبی در رنج است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان مصوبه سفر پر برکت سال ۸۳ رهبر معظم انقلاب به استان بود، اما این طرح تا سال ۱۴۰۰ تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشت، اما با آغاز دولت سیزدهم اعتبارات جدیدی به میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شد که امیدواریم در تابستان امسال، فرمان مقام معظم رهبری در این راستا محقق شود.

وی با بیان اینکه از دیگر مشکلاتی که مردم همدان، با آن روبرو هستند، مشکل مسکن است، گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن نیز ۱۱۰۰ هکتار زمین تامین شده که باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در در راستای خانه‌دار شدن به وجود آید.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استان نیز اقدامات قابل توجهی در راستای ایجاد آرامش و کنترل بازار شب عید انجام داده است که با مشکلاتی در این حوزه روبرو نشویم.

وی با تاکید بر نقش حوزه‌های علمیه در جامعه، مطرح کرد: در زمینه تامین نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش، در تلاش هستیم تا از ظرفیت جوانان انقلابی به ویژه از طلاب حوزه علمیه استفاده شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha