دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رویداد پژوهشی

حوزه/ مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از تمدید مهلت ثبت نام در این رویداد تا۲۸ تیر خبر داد.

خانم معصومه فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری سلسله رویدادهای فصلی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: نخستین رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» و رویکرد گفتگومحور ویژه طلاب (سطح دو، سه و چهار)، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۸ تیر تمدید شد، اظهار داشت: این رویداد در قالب «کرسی آزاداندیشی» و «میزگرد علمی» اجرا می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه این رویداد همانند رویدادهای قبلی در سه سطح «پیش رویداد»، «رویداد پژوهشی» و «پسارویداد» در نظر گرفته شده است، گفت: پیش رویداد پژوهشی روزهای ۵ تا ۷ شهریور برگزار می‌شود و پس از آن، رویداد پژوهشی در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ شهریور خواهد بود.

وی یادآور شد: اساتید و طلاب شرکت کننده در رویدادهای فرهنگی و آموزشی هم می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم https://pjh.jz.ac.ir/uploads/images/۶۲c۱۴۳۱۸b۷eb۰.docx و ارسال آن به شناسه کاربری @MHOSEINIM یا ایمیل Anjoman.pajohesh@jz.ac.ir در رویداد پژوهشی ثبت نام و شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha