دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: زن ایرانی در ادوار تاریخی همواره نماد پاکدامنی و بزرگی بوده است و هرگز سخنان عده ای وطن فروش و بی اخلاق نمی تواند تاثیری بر پیشینه پرافتخار زن ایرانی داشته باشد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: حجاب و عفاف بخشی از مبانی دین اسلام و حتی دیگر ادیان الهی و آسمانی است، بنابراین این دستور بزرگ الهی نه تنها باید مدنظر و توجه همه باشد، بلکه نسبت به اجرایی کردن آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: حجاب به عنوان الگوی پاکدامنی برای زن مسلمین شناخته می شود؛ حجاب و پوشش هرگز محدودیت نیست، بلکه مصونیت زن مسلمان است.

وی عنوان کرد: امروز شبکه های ماهواره ای معاند هدفمند و مشترک مقوله حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار داده اند به طوری که بیش از هزاران ساعت برنامه در این باره توسط رسانه های معاند ساخته شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران بیان کرد: از سوی دیگر برخی سلبریتی های داخلی کشور با اقدامات و سخنان خود، آتش کینه دشمنان از این انقلاب و دین را شعله ور می کنند که این عین خیانت به فرهنگ ملی و اسلام است.

استاد حوزه افزود: زن ایرانی در ادوار تاریخی همواره نماد پاکدامنی و بزرگی بوده است و هرگز سخنان عده ای وطن فروش و بی اخلاق نمی تواند تاثیری بر پیشینه پرافتخار زن ایرانی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برای مبارزه با جبهه جدید دشمن باید بانوان و دختران جامعه را نسبت به برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت دشمن هوشیار سازیم، نباید اجازه دهیم که رسانه های معاند، فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای نقش لیدر را برای جوان ما بازی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha