دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه یزد

امام جمعه یزد گفت: مسئولان کشور و استان باید بدانند که برای حفظ این انقلاب لازم است که همچون امام راحل نسبت به تصمیم‌های گرفته شده، محکم و با صلابت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، اظهار داشت: بنابر گفته امام صادق (ع)، همت کوتاه، نداشتن راهکار و تدبیر در مشکلات و ضعف در تصمیم‌های گرفته شده، باعث عقب افتادن هر ملت و کشوری می‌شود.

وی افزود: مسئولان کشوری و استانی باید این حدیث را سرلوحه کار و اقدامات خود در تمامی امور قرار دهند تا بتوانند شرایط و مسائل مهم کشوری را به درستی اداره کنند.

امام جمعه یزد موفقیت و پیشرفت در مسیرهای مختلف زندگی را در گرو همت بلند دانست و گفت: همت بلند لازمه پیشرفت و دستیابی به اهداف در هر ملتی است و با توجه به این سخن امام علی (ع)، باید برای رسیدن به خواسته‌های خود با گام‌هایی استوار و محکم و نگاهی رو به جلو، حرکت کرد.

آیت الله ناصری خاطر نشان کرد: مسئولان کشور باید همانند حضرت امام(ره)، همتی بلند و گام‌هایی استوار داشته باشند تا بتوانند امور کشوری را با قاطعیت به سرانجام برسانند.

امام جمعه یزد، تصمیم گیری درست و به موقع را از مهمترین نکات برای موفقیت در عرصه کشور داری دانست و خاطر نشان کرد: باید نسل جدید را به گونه‌ای تربیت کرد که قدرت تفکر و تعقل در آن‌ها رشد یابد و با صلابت و استواری، با حفظ استقلال هویتی و شخصیتی، بتوانند تصمیم‌های لازم را در کم‌ترین زمان ممکن اتخاذ کنند.

وی با تأکید بر لزوم ایستادگی بر تصمیم اتخاذ شده، گفت: امام خمینی(ره) همواره برای تصمیمی که می‌گرفتند، ایستادگی می‌کردند به گونه‌ای که انقلاب اسلامی رقم خورد و لذا مسئولان کشور و استان باید بدانند که برای حفظ این انقلاب باید همانند امام راحل(ره)، نسبت به تصمیم‌های گرفته شده، محکم و با صلابت باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha