پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی بهادری جهرمی

حوزه/ بهادری جهرمی تصریح کرد: دولت معتقد است به جای نگاه کردن به خارج باید نگاه به داخل و بازگشت مردم برای مشارکت در حل مشکلات کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات مردم از نظر دولت سیزدهم، خود مردم هستند، گفت: دولت معتقد است به جای نگاه کردن به خارج باید نگاه به داخل و بازگشت مردم برای مشارکت در حل مشکلات کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های کشور در حوزه های گوناگون برای توسعه کشور بهره گرفت، افزود: باید به جای نگاه به میز مذاکره از تمام ظرفیت های درونی کشور برای توسعه روزافزون کشور بهره گرفت.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه باید با همدلی و همراهی مردم در راستای حل مشکلات کشور تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: امید می رود با همدلی و همراهی مردم با دولت در جهاد تبیین، شاهد اخبار خوش در راستای پیشرفت و توسعه روز افزون کشور در زمینه های گوناگون باشیم.

جهرمی یادآور شد: دولت سیزدهم با جدیت برای خدمت به مردم به میدان آمده و تمام تلاش خود را در راستای حل و کاهش مشکات جامعه به کار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به مهار ویروس کرونا در کشور، گفت: میزان مرگ و میر این ویروس با توزیع گسترده واکسن در کشور کاهش یافت و از روزی ۷۰۰ نفر به ۵۰ نفر رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha