دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مصلحی و رحیمی صادق

حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: بر ما واجب است آرمان های روحانیت را که بیشترین سهم را به نسبت دیگر اقشار در دفاع مقدس داشتند به طلاب امروز منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، به همراه برخی معاونین در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حاضر شده و با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مصلحی بر همکاری بیش از پیش سازمان و حوزه علمیه استان تهران تأکید کرد و گفت: بر ما واجب است آرمان های روحانیت را که بیشترین سهم را به نسبت دیگر اقشار در دفاع مقدس داشتند به طلاب امروز منتقل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران نیز بر اهمیت تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کرد تا برخی کتب دفاع مقدس در دروس اقتضایی طلاب گنجانده شود و یکسری مسابقات کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس و روحانیت برگزار و موضوعات مرتبط با روحانیت و دفاع مقدس در جشنواره های علامه حلی و شعرانی برای محققین و علاقه مندان تحقیق در این بخش قرار بگیرد.

لازم به ذکر است همایش پرچمداران انقلاب هر ساله در اسفند ماه به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود و به آثاری که به حوزه و روحانیت و دفاع مقدس مرتبط است می پردازد.

آرمان‌های روحانیت فعال در دفاع مقدس را به طلاب امروز منتقل کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha