دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید به فکر رشد و نمو تمدن نوین اسلام باشیم، مردم در ایران به ولایت فقیه با تمام وجود اعتقاد دارند و برای اینکه دشمنان پیروز شوند باید این حب به ولایت فقیه را از مردم دور کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید علی فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان فرزند شهید و خانواده معلمان شهید انقلاب اسلامی که در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: باید به فکر رشد و نمو تمدن نوین اسلام باشیم، مردم در ایران به ولایت فقیه با تمام وجود اعتقاد دارند و برای اینکه دشمنان پیروز شوند باید این حب به ولایت فقیه را از مردم دور کنند.

وی با بیان اینکه اراده اسرا که منبعث از حضور ولی فقیه بود، باعث بقای انقلاب و دست رد زدن به سینه دشمنان شد، گفت: دفاع از ایران اسلامی و کیان این کشور به طریق مختلف، مخصوصا به طریق شهادت انجام گرفت و ما مفتخریم که یک موضوع قوی با عنوان ولایت داریم.

حجت الاسلام علی پوررادی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما خدمت گذار شهدا بودن به معنای واقعی است و لذا در این راستا از خداوند می‌خواهیم در ایام مبارک ماه رجب ما را نیز از رجبیون واقعی قرار دهد تا بتوانیم به معنای واقعی خدمت گذار شهدا باشیم و آرمان‌های آنها را همیشه زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: "احترام و تکریم خانواده شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است"، بنابراین ما هم باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستیم و لذا در این خصوص امید است بتوانیم به مسئولیتی که بر عهده داریم به درستی عمل کنیم.

حجت الاسلام پوررادی یادآور شد: هرچند کاری که انجام می‌دهیم ناچیز است اما می‌خواهیم نشان دهیم که به خانواده شهدا و خود شهدا بدهکار هستیم و لذا یاد و خاطره شهدا باید در یاد، خاطر و عملکرد ما همیشه باقی بماند، زیرا آنها خونشان را در راه اسلام، قرآن و امام حسین(ع) فدا کردند.

وی اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم بالاترین رتبه و درجه که همان شهادت است، شامل حال ما نیز بکند، چرا که هر قطره خونی که در راه خدا به زمین می‌افتد و قطره اشکی که در راه خدا و ترس از خدا شبانگاه از چشم جاری می‌شود، بسیار ارزش بالایی دارد و لذا امام حسین(ع) نیز در راه حفاظت از اسلام قیام کرد ولی حرکت حضرت زینب(س) این قیام را جاودانه کرد، چرا که او مثل کوه روبروی دشمن ایستاد و پیروز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از خدمت گذاران واقعی خدا باشیم و بتوانیم به درستی به مسئولیتی که در قبال شهیدان داریم عمل کنیم تا پیش آنها شرمنده نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha