سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان خوزستان

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تربیت ملتی با فرهنگ "ما می‌توانیم" از سوی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، صنعتی و نظامی به پیروزی و موفقیت دست یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تبریک دهه فجر و قدردانی از مدیران و کارگران نمونه شرکت‌ها و ادارات، اظهار داشت: تربیت انسان‌هایی نمونه و موفق از آحاد ملت ایران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این مسیر استعدادهای فراوانی شکوفا شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی زمینه‌ای‌ را فراهم کرده که هر انسانی با هر ظرفیت و استعدادی بتواند بدرخشد و به بلندترین مقام و درجه برسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تربیت ملتی با فرهنگ "ما می‌توانیم" از سوی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، صنعتی و نظامی به پیروزی و موفقیت دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به اهمیت انقلاب اسلامی در تاریخ ایران اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ زندگی مردم ایران است که موجب ارتقا از ذلت به اوج عزت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha