یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
20

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه علم آموزی و انتقال مفاهیم دینی و علمی به افراد جامعه از مهمترین رسالت‌ها و وظایف طلاب است، گفت: علم آموزی و انتقال مفاهیم دینی و علمی به افراد جامعه، عملی صالح و سودمند است که طلاب باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام جمشیدی از اساتید حوزه علمیه استان لرستان امروز در نشست ایجاد انگیزه جهت پیشرفت تحصیلی طلاب در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه باید در همان بدو ورود به حوزه در جهت کسب علوم و دانش کوشا باشند، اظهار داشت: داشتن شور و انگیزه برای کسب علم و دانش از مهمترین رموز موفقیت تحصیلی طلاب در امر تبلیغ است.

وی با بیان اینکه طلاب باید با برنامه ریزی دقیق و مدون، مسیر کسب علم و دانش را طی کنند، افزود: طلاب باید با مطالعه مستمر و تحقیق و پژوهش در راستای افزایش علم و آگاهی خود تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه علم آموزی و انتقال مفاهیم دینی و علمی به افراد جامعه از مهمترین رسالت‌ها و وظایف طلاب است، خاطرنشان کرد: علم آموزی و انتقال مفاهیم دینی و علمی به افراد جامعه، عملی صالح و سودمند است که طلاب باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند.

حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به اینکه کسب تقوا و علم از دیگر رسالت‌های طلاب است، گفت: طلاب باید نسبت به کسب تقوا، اخلاص و تحصیل علوم دینی و انتقال اندیشه‌های نو در تمدن نوین اسلامی همتی مضاعف داشته باشند.

در پایان این نشست راهکارهای علمی و اصولی برای برنامه‌ریزی‌های تحصیلی به طلاب ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha