شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:متأسفانه افرادی هستند که مشکلات کوچک را بزرگ نمایی می‌کنند و همین امر خود باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز فضای مجازی، جامعه ما را به سمت اشتباهی سوق می‌دهد و این خود یک آسیب برای مردم و حتی طلاب و روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: در استان کردستان شاهد همین وضعیت نامساعد هستیم و به عنوان مثال در بحث استهلال ماه رمضان و عید فطر عده‌ای با اظهار نظرهای شخصی زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند که خروجی این امر تنها به سود دشمنان است و لذا روحانیون و علما باید نگاه دقیق‌تری به مسائل مختلف داشته باشد.

وی تأکید کرد: متأسفانه افرادی هستند که مشکلات کوچک را بزرگ نمایی می‌کنند و همین امر خود باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی مردم می‌شود.

حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست، یادآور شد: امروز برنامه دشمن این است که جوانان را از معنویت و دین دور سازد و برای رسیدن به این نیت شیطانی، برنامه‌های بسیاری در دستور کار خود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصتی بسیار مغتنم برای احیای دوباره باورها و اعتقادات مذهبی در بین نسل جوان و نوجوان کشور است، لذا باید قدر ماه مبارک رمضان را به خوبی بدانیم و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری برای جامعه هدف ترتیب دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha