دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار موحد

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای حضور حماسی در راهپیمایی جهانی روز قدس، گفت: جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای حضور حماسی در راهپیمایی جهانی روز قدس، گفت: جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند. (مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسوولان نظام)

حوادث و رویدادهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی ناتوانی و پژمردگی صهیونیست‌ها را اثبات و به وضوح نشان داد که قواعد و معادلات در عرصه نبرد و دیپلماسی دچار تغییرات بنیادین شده و فصل پژمردگی و خزان این رژیم غاصب به یاری خداوند متعال همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای بیان فرمودند به زودی و قبل از ۲۵ سال تعیین شده از راه خواهد رسید و جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان و غاصبان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل ناپذیر الهی است که به زودی محقق خواهد شد و نظام سلطه و امپریالیسم جهانی و برخی حکام مرتجع منطقه دیگر نخواهند توانست این رژیم در حال سقوط را نجات دهند و مسلمانان به خواست خداوند در آینده‌ای نه چندان دور نماز عید سعید فطر را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.

به هر میزان که اتحاد، همبستگی و انسجام مردم و گروه‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی بیشتر و قدرتمندتر می‌شود، مؤلفه‌های قدرت پوشالی صهیونیست‌ها روند نزولی و اضمحلال‌آمیزی به خود گرفته و در شرایط کنونی زمینه بیش از هر زمان دیگری برای نابودی این رژیم کودک‌کش و غاصب فراهم شده و این رژیم جعلی در شرایطی از بحران و فشار به سر می‌برد که هیچوقت در ۷۵ سال گذشته با آن روبه رو نشده بود.

اوضاع بحرانی در داخل سرزمین‌های اشغالی، بحران مشروعیت، افزایش فشارهای جهانی در برابر شهرک‌سازی‌ها و عزم مقاومت اسلامی فلسطین در پیشبرد اهداف مقدس خود و بسیاری از مصادیق و جلوه‌های دیگر بیش از همیشه صدای در هم کوبیده شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را آشکار کرده و زمینه فروپاشی و نابودی این غده سرطانی را از پهنه گیتی نوید می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با اعتقاد عملی به خواسته مردم راه حل همیشگی و اساسی مسئله فلسطین را برگزاری همه‌پرسی آزاد با حضور تمام اقوام و ادیان این سرزمین اعم از مسلمانان، ‌یهودیان و مسیحیان جهت تعیین حق سرنوشت خود می‌داند و از تمام ملت‌های جهان برای زمینه‌سازی این مهم و حذف غده سرطانی و غاصب صهیونیستی از دست‌اندازی به حقوق ملت‌های دیگر دعوت به عمل می‌آورد.

سپاه همیشه قهرمان امام علی بن ابی طالب(ع) با اقتدا به حدیث نورانی و راهگشای حضرت امیرالمومنین(ع) «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و بر اساس وظیفه انسانی، دینی و اخلاقی از عموم مردم همیشه در صحنه، بصیر و انقلابی استان قم جهت حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار همیشه زنده و نجات بخش امام خمینی عزیز است، دعوت به عمل می آورد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha