سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بل

حوزه / به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، طلاب مدارسه علمیه برادران و خواهران آیت الله یثربی با حضور در کنار مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله حاج سید مهدی یثربی، به مقام شامخ این معلم فقید و استاد عالیقدرشان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، اساتید، طلاب مدارس علمیه آیت الله یثربی و خواهران کوثر، با حضور در کنار مرقد مطهر عالم خدوم، فقیه و معلم دلسوز مرحوم آیت‌الله حاج سید مهدی یثربی در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان، ضمن قرآئت فاتحه و صلوات و تجدید میثاق با آرمان شهدا به مقام شامخ این معلم فقید و استاد عالیقدرشان ادای احترام کردند.

گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری و سایر شهیدان راه فضیلت، به خصوص شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کاشان و گلباران مرقد مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

در این مراسم چند تن از اساتید و فضلای حوزه با بیان خاطراتی از مرحوم آیت‌الله یثربی، به ذکر فضائل اخلاقی و ارزش‌های زیبای انسانی در سیره امام جمعه فقید کاشان پرداختند.

مردم داری، توجه به شأن و جایگاه طلاب و نیازهای آنان، گشاده رویی، مدارا و بردباری در برخورد با مخالفان، گذشت و بلند نظری، آینده نگری و تدبیر در مدیریت جامعه، نمونه‌های عملی زندگی اخلاقی مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha