شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گزارش تصویری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)در خرم آباد

حوزه/ مدیر مدیر مؤسسه مطالعاتی و فرهنگی آیه حیات با بیان اینکه رسالت امام خمینی (ره)، ادامه رسالت انبیا بود، گفت: رسالت امام(ره)، ریشه در اعماق دین مبین اسلام داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید بنی هاشمی، امروز در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار داشت: اخلاص، تقوا، ساده زیستی، شجاعت و اقتدار از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بعد از پیامبران و ائمه معصوم(ع) خورشید آسمان اسلام، فقاهت، مرجعیت و شیعه در ابعاد مختلف بود، افزود: امام خمینی(ره) ذخیره‌ای از سلاله انبیا و ائمه اطهار(ع) برای انقلاب بودند.

مدیر مؤسسه مطالعاتی و فرهنگی آیه حیات با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ذخیره‌ای در این زمان و دوران بودند، خاطرنشان کرد: تفکر، فقاهت، ظلم ستیزی، استبداد ستیزی و کمک به محرومان و ستمدیدگان از دیگر ویژگی‌های بارز امام راحل(ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی با بیان اینکه رسالت امام خمینی (ره)، ادامه رسالت انبیا بود، اظهار کرد: رسالت امام(ره)، ریشه در اعماق دین مبین اسلام داشت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تنها یک چهره سیاسی و مرجع تقلید نبود، یادآور شد: تفکر امام خمینی(ره) ریشه در دین مبین اسلام داشت.

مدیر مؤسسه مطالعاتی و فرهنگی آیه حیات با بیان اینکه اسلام امام(ره)، اسلام ناب محمدی و اسلام مبارزه با متحجرین بود، اظهار کرد: اسلام امام خمینی(ره)، اسلام مرفهین بی‌درد و اسلام بی‌تفاوت‌ها نبود و اسلامی بوده که در راه آن هزاران شهید، جانباز و آزاده حاضر بودند.

حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی با اشاره به اینکه مردم ولایی و بصیر انقلاب اسلامی، تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، علما و هیچ ایرانی اجازه نمی‌دهد که سرنوشت ایران به دست هیچ اجنبی و وطن فروشی بیفتد.

مدیر موسسه قرآنی آیات هدایت با بیان اینکه برگزاری ۴۳ سال انتخابات در کشور شوخی نیست، گفت: با وجود نقشه و دسیسه‌های دشمنان در اغتشاشات، مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام تمام دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha