دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/نشست هم‌اندیشی تعامل دوجانبه رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست هم‌اندیشی تعامل دوجانبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و آقای محسن مرادی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های دوجانبه در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی در این نشست اظهار داشت: ما به دنبال وجه اشتراک بین طرفین هستیم تا بتوانیم در تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی که بسیار گسترده هستند، موفقیت‌های بیشتری را به‌دست آوریم.

مرادی رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد انقلابی تلاش می‌کند تا با بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت‌های موجود خود و تعامل با دستگاه‌های استانی بتواند کمک قابل توجهی به‌جهت پیشرفت در استان و کشور داشته باشد.

وی اظهار کرد: نیاز است تعامل حوزه علمیه خواهران استان با جهاد دانشگاهی بیش از پیش تقویت شود و هم‌چنین بتوانیم از ظرفیت طلاب و مبلغین مدارس علمیه در سطح استان خصوصا در بحث افکار سنجی استفاده کنیم.

مرادی تصریح کرد: بعضی از برنامه‌ها از جمله مناظرات طلاب و دانشجویان، کارگاه‌های تخصصی و کرسی‌های آزاد اندیشی را به‌صورت پر رنگ‌تر برای طلاب برگزار خواهیم کرد تا در فضای کنونی جامعه طلاب بتوانند راحت‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی خاطرنشان کرد: هرجا بتوانیم با جهاد دانشگاهی تعامل و همکاری داشته باشیم دریغ نمی‌کنیم.

راه‌های همکاری‌ علمی، فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران با جهاد دانشگاهی استان مرکزی بررسی شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha