یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / قیام مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

حوزه / راهپیمایی مردم همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حملات دیوانه‌وار هوایی به غزه و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، قبل از نماز جمعه امروز و همزمان با مردم سراسر کشور با شکوه بسیار خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، راهپیمایی مردم همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حملات دیوانه‌وار هوایی به غزه و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، قبل از نماز جمعه امروز و همزمان با مردم سراسر کشور با شکوه بسیار خاصی برگزار شد.

در این راهپیمایی جمع زیادی از اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اسرائیل‌ کودک‌کش جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است» حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کرده و با حضور حماسی خود از اقدام مجاهدان فلسطینی در خلق طوفان الاقصی تقدیر و تجلیل کردند .

همچنین در این مراسم بسیاری از شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی اعلام کردند که تا آخرین نفس در راه آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند .

این راهپیمایی در شهر همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار همدان، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از میدان امام خمینی(ره) تا حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

مردم همدان در حمایت از ملت فلسطین به پا خاستند

مردم همدان در حمایت از ملت فلسطین به پا خاستند

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha