شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
البرز

حوزه/ استاندار البرز گفت: خادمان حسینی به عنوان معتمدان مردم باید از ظرفیت های خود در جهت فعالیت های اجتماعی و همراهی در پیشبرد اهداف استان در راستای کمک به آبادانی و ایجاد همبستگی و اتحاد اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از خادمان حسینی که در سالن همایش های شهید غفورزاده هیئت انصار الامام رزمندگان کرج برگزار شد ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم مظلوم شهرغزه و فلسطین، گفت از خداوند متعال می خواهیم که هر چه زودتر وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تا ۲۵ سال دیگر از رژیم غاصب آثاری نمی ماند، محقق شود.

وی با تکریم خادمان حسینی و تقدیر از تلاش های صورت گرفته، ادامه داد: براساس بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، راهپیمایی اربعین قوت جبهه مقاومت اسلامی است و مراسم با عظمت جهانی است و با تلاش های خادمان حقیقی حسینی توسعه بیشتری می یابد.

عبداللهی گفت: سال گذشته استان البرز در ارزیابی های صورت گرفته رتبه برتر کشور در برگزاری مراسم اربعین را به دست آورده است که حاصل فعالیت های منسجم، جدیت و علاقه قلبی به مکتب امام حسین (ع) است.

وی افزود: ضرورت دارد برای سال های آینده تمامی ابعاد مختلف برگزاری مراسم را مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

استاندار البرز ادامه داد: ۹۰ موکب البرز در خاک عراق و ۲۴۰ موکب در استان خدمات ارائه دادند و ۱۰۰ موکب تا پایان صفر برپا و پذیرای عزاداران بود.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) نیز از امامزاده حسن (ع) تا امامزاده محمد (ع) تحت عنوان جاماندگان اربعین برای اولین بار راهپیمایی کردند و همچنین شب اربعین بیش از ۸۰۰ هزار نفر در مراسم های عزاداری در کرج شرکت کردند.

عبداللهی با بیان اینکه راه اندازی کارخانه یخ در عراق باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید با تعامل و هم افزایی درصدد ایجاد سازه ها و فضاهای ثابت در مرزهای عراق باشیم تا با آمادگی بیشتری به زائران خدمات ارائه دهیم از این رو می توانیم از ظرفیت خیرین در این رابطه استفاده کنیم.

وی ضمن تشریح وضعیت اجتماعی استان و وجود ۶۶ محله کم برخوردار و همچنین اهداف و برنامه های ترسیم شده برای این منظور، افزود: خادمان حسینی بعنوان معتمدان مردم باید از ظرفیت های خود در جهت فعالیت های اجتماعی و همراهی در پیشبرد اهداف استان در راستای کمک به آبادانی و ایجاد همبستگی و اتحاد اقدام کنند.

در این مراسم جمعی از خادمان حسینی (ع) مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha