یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور سفیران کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها در مدرسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

حوزه/ سفیران کریمه اهل‌بیت (س) در قالب کاروان همسایه در میان بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز قمی در ۷۵ مدرسه حضور یافتند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع رعایت حق همسایگی با حضرت معصومه (س) را به آنان آموزش دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت مرکز نوجوانان فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت سفیران کریمه اهل‌بیت (س) با عنوان کاروان همسایه در ایام معصومیه در ۷۵ مدرسه استان قم حضور یافتند و برای بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز برنامه‌های فرهنگی اجرا کردند.

این طرح که در قالب کاروان «همسایه» با اجرای نمایش ویژه مدارس ابتدایی، اجرای ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه (س) ویژه مدارس متوسطه، اجرای مسابقه، توزیع متبرکات و تبرک جستن به پرچم حرم مطهر بانوی کرامت طی ۱۷ روز در مدارس استان قم برگزار شد.

در این طرح که با برجسته‌سازی همسایگی مردم قم با حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دنبال شد رعایت حق همسایگی و شناخت شخصیت حضرت معصومه (س) به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

ویژه‌برنامه پایانی این طرح نیز صبح امروز در مدرسه ابتدایی حضرت معصومه (س) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت رقم خورد و دانش‌آموزان در تمامی مدارس به‌صورت هم‌زمان در مراسم صبحگاه مدرسه به سمت حرم مطهر بانوی کرامت عرض سلام و ارادت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha