شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کاروان سفیران اهل بیت در نایین

حوزه/ کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) حرم حضرت معصومه(س) با هدف گسترش محبت آن حضرت و یاری امام زمان(عج)، به اصفهان سفر کردند.

حجت‌الاسلام حجت عابدی خادم و رابط حرم حضرت معصومه(س) در استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، اظهار داشت: کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در ایام وفات حضرت معصومه(س)، از حرم شریف این حضرت به سمت اصفهان حرکت کرده و پس از سفر به شهر گلدشت، وارد نایین شد.

وی افزود: این کاروان با هدف اینکه محبت حضرت فاطمه معصومه(س) به مردم در ذهن‌ها جوشش پیدا کرده و آن محبتی که سبب الگو شدن این حضرت در جامعه می‌شود را گسترش دهد، چند سالی است از طرف تولیت حرم مقدس راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام عابدی تصریح کرد: همانطور که هدف حضرت معصومه(س) از سفرشان به ایران، یاری ولی زمانشان امام رضا(ع) بود، هدف این کاروان نیز این است که دل‌های مردم و تمام کسانی که گِرد این پرچم جمع می‌شوند را برای یاری امام زمان(عج) آماده کنند و مقدمه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشند.

خادم حرم حضرت معصومه(س)، ادامه داد: کاروان سفیران اهل بیت(ع) در ۱۲ گروه به کشورهای همسایه و استان‌های مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، ساری، گیلان و همدان نیز سفر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفرها، پرچم متبرک شده حرم حضرت معصومه(س) برای زیارت هموطنان همراه داریم که علاوه بر حضور در اماکن مقدس شهرها، با خانواده خدام حرم مقدس، نخبگان و خانواده شهدا نیز دیدار کرده و نمک متبرک شده حرم اهدا می‌گردد.

حجت‌الاسلام عابدی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به موضوع فرزندآوری و رشد جمعیت تأکید ویژه‌ای دارند، بیان کرد: یکی از برنامه‌های این کاروان، دیدار با خانواده‌های چند فرزندی و چند قلویی در شهرستان‌ها است که با هدیه متبرک حرم مقدس، از زحمات این خانواده‌ها در امر تربیت فرزندان تقدیر به‌عمل می‌آید.

وی اظهار کرد: در نایین پس از دیدار با دو خانواده خادم افتخاری حرم، برنامه روضه در منزل معصومیه این شهر داشتیم که بعد از آن مراسم عزاداری شب وفات حضرت معصومه(س) در قدمگاه امام رضا(ع) شهر بافران برگزار شد.

وی تصریح کرد: بعد از آن مهمان مردم محمدیه بودیم و در پایان با خانواده دارای فرزندان سه قلو دیدار کردیم که مقصد بعدی ما در این استان، شهرستان تیران و کرون خواهد بود.

حجت‌الاسلام عابدی تأکید کرد: همه اعضای کاروان خادمین حضرت هستند و ما در این سفرها کرامات و برکات بسیاری دیده‌ایم که در دفتر حرم حضرت ثبت شده و امید است که در این سفر هم کرامات آن حضرت برای مردم نایین مستدام باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha