شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: امروز برخی غرب‌زده‌های وطنی و روشنفکران وابسته به‌همراه جماعتی از سلبریتی‌های بی درد تبدیل به سربازان هژمونی و بسط نظام سلطه در منطقه شده و شریک در جنایات قصابان عالم علیه بشریت شده‌اند.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان پیرامون حوادث اخیر منطقه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار داشت: علیرغم جنایات بی‌سابقه رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل در به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان و کشتار وسیع کودکان و زنان بیگناه و تخریب منازل مردم بی‌پناه غزه، شاهد قدرت استراتژیک جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی می‌باشیم.

وی افزود: هویت این جبهه در سراسر فلسطین و در بین ملت‌های آزاده دنیا ترمیم شده و رزمندگان سلحشور فلسطینی راهبرد دفاعی صهیونیست‌ها که مبتنی بر فناوری دیوار هوشمند، ارتش تا دندان مسلح، سرویس اطلاعاتی و جاسوسی موساد و گنبد آهنین، تحت حمایت قدرت‌های استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار بود را به سخره گرفته و هویت کاذب و پوشالی این رژیم منحوس را متلاشی و روند اضمحلال آن را تسریع بخشیده‌اند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان، گفت: رسالت نیروهای جبهه انقلاب با توجه به حجم شبهات مطروحه و بمباران خبری امپراطوری رسانه‌ای فریب و دروغ در وارونه جلوه‌ دادن حقایق و عوض کردن جای جلاد و مظلوم و بزک کردن چهره کریه قصابان عالم و ماله کشی بر جنایات بی‌شرمانه آنها در این مقطع حساس و تاریخی، حیاتی است.

وی تصریح کرد: تبیین صحیح و روایت درست از این حوادث تاریخ ساز باعث سیادت و توفیق جبهه انقلابی در داخل و عرصه بین الملل خواهد شد.

استاد حوزه اظهار کرد: امروز برخی غرب‌زده‌های وطنی و روشنفکران وابسته به همراه جماعتی از سلبریتی‌های بی‌درد، به واسطه منزلت و مرجعیت کاذبی که در اثر تساهل و تسامح برخی دولت‌های بعد از انقلاب و در سایه غفلت نیروهای انقلاب در میان مردم کسب نموده‌اند، با توجیهاتی مغالطه آمیز ضمن تحقیر دولت‌های انقلابی و القای ناکارآمدی و ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در بین توده‌های مردم، با بزرگ جلوه دادن قدرت‌های غربی، هر گونه آزاد منشی و حریت و امید به رهایی و استقلال را در نطفه خفه نموده و تبدیل به سربازان هژمونی و بسط نظام سلطه در منطقه شده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد شریک جنایات قصابان عالم علیه بشریت شده‌اند، خاطرنشان کرد: معرفی چهره حقیقی این گروه‌ها و تنویر افکار عمومی رسالتی خطیر برای نیروهای متعهد و انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha