پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ سفر مسئول برنامه ریزی راهبردی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور

حوزه/ در راستای تبیین برنامه ۵ ساله حوزه‌های علمیه، مسئول برنامه ریزی راهبردی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در راستای تبیین برنامه ۵ ساله حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام جوانی مسئول برنامه ریزی راهبردی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به همراه حجت الاسلام ونائی به مدت ۳ روزه‌ای در استان کردستان حضور یافت.

حجج الاسلام جوانی و ونائی در این سفر با حضور در مدارس علمیه شهرستان‌های استان کردستان در جلساتی که با مدیران و کادر اجرائی مدارس داشتند به بحث و بررسی برنامه پنج ساله مدارس علمیه پرداختند.

سفر دیگر این هیئت به بیجار و جلسه با مدیران و کادر مدارس علمیه امام صادق (ع) و سفیران هدایت این شهرستان بود که جلسه مهم و تخصصی در خصوص برنامه پنج ساله برگزار شد و بیشتر به صورت سوال و جواب بین حاضرین جلسه ادامه پیدا کرد.

حجج الاسلام جوانی و ونائی در ادامه سفر خود به استان کردستان با مدیر و کادر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج نیز جلسه‌ای را برگزار کردند.

آخرین جلسه این هیئت از مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، جلسه با مدیر، معاونین و کادر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران بود که در این جلسه نیز برنامه پنج ساله حوزه‌های علمیه تبیین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha