دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی با بیان اینکه هر مدرسه لازم است یک نشریه پژوهشی داشته باشد، گفت: این موضوع سبب رقابت بیشتر طلاب با یکدیگر و باعث افزایش انگیزه آنها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی امروز در دیدار با مدیر، معاونان و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه پژوهش در حوزه علمیه استان بوشهر، اظهار داشت: باید به دنبال رشد پژوهش در مدارس علمیه بود و در این راستا لازم است برای طلاب کارگاه‌های پژوهشی برگزار شود.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور ابراز کرد: برای هر مدرسه علمیه جهت راهنمایی طلاب در حوزه پژوهش یک استاد معین تعیین شود تا راهنمای طلاب در این عرصه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی ادامه داد: حُسن این کار انتقال تجربه‌ها به مدارس است که سبب رشد آنها می‌شود.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: پژوهش درسی در مدارس انجام شود و کیفیت آن به مرور ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی با بیان اینکه هر مدرسه لازم است یک نشریه پژوهشی داشته باشد، گفت: این موضوع سبب رقابت بیشتر طلاب با یکدیگر و باعث افزایش انگیزه آنها می‌شود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده این معاونت طی ۲ سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha