سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محسن سالاری

حوزه /حجت‌الاسلام سالاری گفت: ما افتخار عظیم در نقد کردن مطالبات جمهوری اسلامی ایران در ارتش داریم نفت های ما را بردند کمتر از یک سال نیروی دریایی ارتش نفتکش را در آب های بین المللی توقیف کردن و به جاسک آوردند که نگویند در خاک خود گرفتند، بلکه در آب های بین المللی گرفتند این نیروی راهبردی ارتش ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر و امام صادق علیها السلام کلاس درس تشکیل میدادند و از این معارف حقه شیعه را گسترش دادند.

وی ویژگی های امام باقر عبارتند از این که نوه سید شهدا و کریم اهل بیت بود، افزود : باید از امام باقر علیه السلام یاد بگیریم که وقتی قدرت دشمن از تیر و تفنگ بیشتر دارد نترسید و به ایمان خود اطمینان داشته باشیم که زور ایمان از تانک و تفنگ و موشک بیشتر است.

خطیب جمعه سیریک بیان کرد: احکام حج را امام باقر علیه السلام ثابت نگه داشت و بر مبنای اتحاد و امروز اگر امام باقر بود بر بالای منبر فقط حرف از زکات و خمس حرف نمیزد حرف از دلار ستیزی و اقتصاد درونی و مقاومتی صحبت می کرد.

حجت‌الاسلام سالاری شهادت امام هادی علیه السلام را تسلیت گفت و ادامه داد: امام هادی علیه السلام توانست اسلام شیعه ی را به ایران صادر کند و عالمان درباری را برملا می کرد و نفوذ هوشمندانه‌ای بر خلافت عباسیان داشت و در نفوذ قلبی کنار درباریان بود.امام هادی از قدرت مردم استفاده کرد.

وی با تقدیر از نیروهای جنگی امام علی علیه السلام در یمن که نگذاشتند غم حملات به خودش را بفهمیم سریع جواب این حملات را داد و کشتی های نفتی را به آتش کشید، خاطرنشان کرد: این حرکات برای فراری دادن ذهن ها از سمت غزه است و خون ها و زحمات نتیجه دارد در مقابل نیروهای حماس نمی‌تواند کاری کنند و دست از پا دراز تر در حال عقب نشینی هستند.

امام جمعه سیریک گفت: نیرو های آمریکایی مثل سگ از پایگاه های نظامی عراق ترسیده و عقب می‌کشند و آمریکایی ها بدادند این ده موشک که زدند بدانند به زودی در جواب این حملات هزاران موشک خواهند خورد.

حجت‌الاسلام سالاری با تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در رزمایش و خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان سیریک گفت : همچنین تقدیر می‌کنم از نیروی دریای ارتش که حضور فعالی در دریا دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار عظیم در نقد کردن مطالبات جمهوری اسلامی ایران در ارتش داریم نفت های ما را بردند کمتر از یک سال نیروی دریایی ارتش نفتکش را در آب های بین المللی توقیف کردن و به جاسک آوردند که نگویند در خاک خود گرفتن بلکه در آب های بین المللی گرفتند این است نیروی راهبردی ارتش ما است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha