دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی یکی از اهداف سوءاستفاده دشمنان را هجمه علیه رویداد انتخابات با دنبال کردن جنگ روانی، جنگ شناختی و شایعه پراکنی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان کرمان، با تبریک ایام ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)بیان داشت: اهتمام همرزمان انتظامی دیار کریمان که در محل رشد و نموی بزرگ مجاهد زمان شهید حاج قاسم سلیمانی خدمت می کنند شایسته تقدیر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با اشاره به نقش گروه های مردمی و اقشار اثرگذار در حوزه های فرهنگی و اجتماعی افزود: شما صاحبان فکر و اندیشه در حوزه های مختلف هستید و به نوبه خود در اساسی ترین موضوع این روزهای میهن که انتخابات و نمایش اقتدار، مانایی و امنیت پایدار کشور است ایفای نقش خواهید داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل غاصب افزود: در این میان نگاه خیلی از کشورهای به ظاهر ابر قدرت جهان به رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به این وقایع بود اما باز هم با همان رویکرد اقتداری ملت عزیزمان روبرو شدند.

وی اضافه کرد: طی این چند سال ایادی استکبار پیشگویی های اضمحلال زیاد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند اما به سبب بصیرت و ولایتمداری مردم عزیزمان هیچ یک از این یاوه گویی ها محقق نشده و نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مورد توجه دشمن برای براندازی کشور جنگ ترکیبی و سوء استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به افکار و اندیشه های مردم است تصریح کرد: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برای ترساندن مردم و خالی کردن صحنه حضور مردم شکل گرفت اما همچون فتنه قبل به نتیجه نرسید و مردم در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور شکوهمند خود نشان دادند که نه تنها این اتفاقات از عزم و اراده آنها کم نکرده است بلکه آنان را مصمم تر و مستحکم تر در راه دفاع از انقلاب مقدسشان کرده است.

وی اذعان داشت: امروز به معنای واقعی کلمه، ما در وسط میدان جنگ هستیم؛دیروز اگر میدان جنگ هویزه و شلمچه و خرمشهر بود؛امروز میدان جنگ پای صندوق های رای است؛هر رای شما به منزله یک سیلی محکم به صورت دشمنان و یک موشک بر قلب آن است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، یکی از اهداف سوءاستفاده دشمنان را هجمه علیه رویداد انتخابات با دنبال کردن جنگ روانی، جنگ شناختی و شایعه پراکنی برشمرد و بیان کرد: تلاش وسیع دشمن ناامید کردن مردم برای روی گرداندن از انتخابات است اما نقش مردم را امام راحل(ره) به خوبی ترسیم کردند و همین مردم بودند که در طول این ۴۵ سال فتنه های بسیاری را قبل از شکل گیری ناکام گذاشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تکریم و حفظ شان و منزلت همه اقشار مردمی توسط انتظامی کشور را یک رویکرد رو به رشد و شایسته تکریم برشمرد و گفت: امروز راهبرد اصلی بصیرت اندوزی، حرکت در مسیر امام (ره) و نائب بر حق ایشان و آوردن مردم به صحنه است و در این رابطه کسانی که منادی حضور مردم در صحنه هستند شما اقشار تاثیرگذار هستید که در نزد مردم از جایگاه اجتماعی برخوردارید و آحاد مردم به گفتار و عملکرد شما توجه دارند، انتخابات موجب حفظ آبروی ایران در برابر جهانیان است،شایسته است که شما افراد تاثیر گذار،آبرو و جایگاهی که بین اقشار مختلف مردم دارید را خرج اسلام و انقلاب و عزت و اقتدار کشور نمائید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha