دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
فرماندار بیله سوار

حوزه/اصغری گفت:صیانت از آرای مردم ناموس ملت است و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات وظیفه ای مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله سوار، امروز در جمع نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای، با تأکید بر صیانت از آرای مردم به عنوان ناموس ملت، گفت: رعایت اصل بی طرفی در جریان انتخابات وظیفه مهم دیگری است که باید با دقت به آن عمل شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۹۰۰رأی اولی در این دوره از انتخابات، بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی اعضای شعب اخذ رای برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تأکید کرد.

اصغری، مدیریت و تسلط بر امور شعب، اشرافیت بر مباحث آموزشی و راهنمایی اعضا، و تعامل با سایر اعضای شعب را از جمله وظایف مهم نمایندگان فرماندار عنوان کرد.

رئیس هیات نظارت شهرستان: رضا صادقی راد، رئیس هیات نظارت شهرستان بیله سوار نیز در این جلسه، شاخصه مهم نظام اسلامی را مدیریت مملکت به دست خود مردم دانست و آن را از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به چهار راهبرد انتخاباتی امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: تلاش در جهت اجرای این چهار راهبرد توفیق بزرگی است که امروز شما با شروع این دوره قدم در این راه مهم گذاشته اید.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha