چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین فدایی نظام ولایی اسلام است.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جمع کثیری از علما ، مردم و نخبگان استان البرز که در مصلای بزرگ کرج برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق تصریح کردند: ما هم امروز باید به تاسی از سیره حضرت زهرا(س) حامی ولایت بوده و همواره قدردان نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

ایشان افزودند: در زمان غیبت امام معصوم یک فقیه عالی‌رتبه از نظر اجتهاد و عدالت که حایز شرایطی چون مدیر و مدبر بودن و شجاعت در مقابل دشمنان انقلاب است، هدایت مردم را بر عهده دارد که در زمان ما مقام‌معظم‌رهبری به درستی مصداق چنین جایگاهی هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به این که هیچ گاه نباید از جنگ نرم دشمن غافل شد، گفتند: این واقعیت را نباید نادیده گرفت که دشمنان نظام برای کوبیدن انقلاب و اسلام به شدت مجهز شده‌اند و ما باید در این نبرد جدی تمام فکر و اندیشه‌مان حفظ این نظام الهی باشد.

ایشان ادامه دادند: به همه شما علما و فضلا، نخبگان و افراد فرهیخته توصیه می‌کنم، بیشتر با اندیشه ولایت آشنا شوید و در این خصوص مطالعه منابع مهم و ارزشمندی چون صحیفه امام(ره) و وصیت نامه آن مرد الهی را از دست ندهید.

معظم‌له در بخش دیگری از سخنان خود ماجرای سخنرانی‌ها و حمایت‌های خود در جریان فتنه 88 از رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داده و با اشاره به تقدیر بسیاری از علما و مردم از موضع ایشان گفتند: این وظیفه طلبگی من بود که از نظام اسلامی و ولی فقیه دفاع کنم و به این مساله هم مفتخر هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha