سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
1

حوزه/ رئيس مركز خدمات حوزه‌هاي علميه با تاکید بر گرامیداشت مقام علمای دینی گفت: نباید هرگز بزرگان دینی را فراموش کنیم.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمين رباني، رئيس  مركز خدمات حوزه‌هاي علميه با حضور در منزل حجت‌الاسلام و المسلمين حسني، امام جمعه سابق اروميه، با ايشان ديدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمين رباني، در اين ديدار با بيان اينكه اروميه و آذربايجان غربي با نام حجت‌الاسلام و المسلمين حسني عجين شده است،اظهارداشت: زحمات شما در قبل از پيروزي انقلاب و دوران انقلاب و مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و توفيق‌هاي شما  بعد از پیروزی انقلاب فراموش شدني نيستند.

وی وجود حجت‌الاسلام و المسلمين حسني را براي استان مغتنم شمرده و نقش وی  را در پيروزي انقلاب و امنيت استان بسيار مهم دانست.

رئيس مركز خدمات حوزه‌هاي علميه، در ادامه ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص خدمات پشتیبانی حجت الاسلام و المسلمین حسنی از طلاب و این نهاد تشکر کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید هرگز بزرگان دینی خود را فراموش کنیم به برگزاری همایش های معمرین در کشور اشاره و تصریح کرد: معمريني كه سال‌ها براي خدمت به دين و مردم تلاش كرده‌اند نبايد فراموش شوند و يادمان نرود كه اگر مردم اين سرزمين دين دار هستند مرهون تلاش علمايي است كه براي حفظ آن زحمات بسياري كشيده‌اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha