سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اسلام آمریکایی

حوزه / امام راحل(ره) اسلام امریکایی را اسلام اشرافیت، ابوسفیان ها، ملاهای درباری، مقدس نماها، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، امروز در دهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه و پنجمین یادواره شهدای رسانه استان قزوین،گفت: امروز در بحث اسلام با دو مقوله اسلام آمریکایی و اسلام ناب روبرو هستیم.

وی افزود: امام راحل(ره) اسلام امریکایی را اسلام اشرافیت، ابوسفیان ها، ملاهای کثیف درباری، مقدس نماهای بی خود، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش معرفی می کند.

حجت الاسلام قابل ادامه داد: نقطه مقابل اسلام امریکایی، اسلام ناب محمدی است که در آن، دنیا و آخرت در پیوند ناگسستنی دارد که  این اسلام در این مقطع از زمان، همه باورهایی از قبیل اینک ه دین افیون جامعه است، را که سال ها به خورد جوامع می داد، شکست و دوباره خیزش دین شروع شد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان قزوین بیان کرد: دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام راه های مختلفی را در پیش گرفتند و با تغییر رنگ اسلام آمریکایی، از راه هایی همچون تفکر انجمن حجتیه، تظاهر به دیانت، عزاداری سید الشهدا(ع) در قالب تصاویر قمه زنی در بعضی نقاط، سعی می کنند تا با اسلام ناب محمدی مبارزه کنند.

وی افزود: چهره واقعی دین اسلام  چهره ای نیست که توسط داعش اسلام خشونت، زور و تکفیر باشد و اسلام نابی که امام علی(ع) از آن دم می زد، اسلام امید، حرکت، نشاط، سازندگی و مبارزه و جهاد است.

حجت الاسلام قابل با اشاره به وظایف مردم در مقابل اسلام ناب، گفت: شناخت اسلام به معنای تام آن و تقویت باورهای دینی اولین وظیفه ماست و باید قبول کنیم که بخشی از جامعه با فرهنگ غربی و اسلام امریکایی زندگی می کنند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان قزوین بیان کرد: شناخت توانمندی ها و اعتقاد به این که اسلام برای مردم و انسان ها عزت به ارمغان می آورد و نمی پذیرد که مسلمان راه ذلت را در پیش گیرد، از دیگر وظایف ما در قبال اسلام ناب است.

وی از قبول مسئولیت و تلاش برای انجام تکالیف به عنوان وظیفه دیگر نام برد و گفت: متاسفانه امروز برخی از افراد دچار روزمرگی شده و احساس تکلیف جزو وظایفی است که باید برآن بکوشیم، چرا  اسلام نمی پذیرد که ملتش  یک لحظه نشسته باشد، بلکه اسلام ملتی را می پذیرد که دائم در جنب و جوش و حرکت باشند.

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: شناخت دشمن و ترفندهای دشمن، موانع و همه مکرهای آن و معرفی این مسائل به دیگران از جمله وظایف دیگر  برای مقابله با اسلام آمریکایی است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین تاکید کرد:  اسلام به ما می گوید مومنان باید در مقابل دشمن با سختی  و مقاومت و در مقابل دوستان با  آغوش مهر و محبت رفتار کند، ولی امروز متاسفانه عده ای در مقابل دشمنان با کرنش و در مقابل دوستان خود مشت خود را حواله می کنند و تا وقتی که  این گونه باشد اسلام ناب را کامل نشناخته ایم و  باید بفهمیم کجا اخم کنیم و کجا مهربان باشیم .

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha