جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) سعی می کنند تا نور الهی را خاموش کنند، در حالی که اراده الهی بر این قرار گرفته که این نور بر همه عالم بتابد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به این که  پیامبر اسلام (ص) بالاترین مخلوق عالم و بهترین پیامبران و نور مطلق هستند که خداوند متعال به واسطه نور ایشان سایر مخلوقات را خلق کرد، ابرازداشت: سابقه اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) به زمان بعثت و صدر اسلام بر می گردد؛ به طوری که گاهی آن حضرت را مجنون، ساحر و گاهی هم شاعر  خطاب می کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: افرادی که زیر چتر طاغوت می روند در ظلمت قرار گرفته و  نور را هم تاریک  می بینند و تا وقتی که در دنیا ظلمت ها و تاریکی ها وجود دارد، اهانت به انوار الهی هم وجود خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: این افراد به تعبیر قرآن سعی می کنند نور الهی را خاموش کنند، در حالی که اراده الهی بر این قرار گرفته که این نور  بر همه عالم پیروز شده و روشنایی دهد، اگر چه کافران آن را نخواهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تاکید کرد: اهانت های انجام گرفته، جریانی برنامه ریزی شده از طرف استکبار برای مقابله با تفکر اسلامی و گسترش اسلام در جهان است، ولی تلاش های آنها راه به جایی نخواهد برد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین یادآور شد: اهانت کنندگان، دارای منطق استوار و محکمی در برابر اسلام و پیامبر اکرم(ص)  نیستند،  چرا که اگر دارای منطق بودند ، دست به این گونه اعمال کثیف نمی زدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha