پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام پورمحمدی

حوزه/ وزیردادگستری گفت: کشورهای عربی منطقه بویژه عربستان در خصوص نفت دست به خودزنی زدند و حداقل بیش از 150 میلیارد دلار خسارت دیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز  در اجلاس سراسری مدیران و اعضای هیأت امنای حوزه های علمیه خواهران اظهارداشت: امروز در دنیا بسیاری از کشورهای دور و نزدیک چهره واقعی خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند و این نظام مقدس در برابر سیلی از تهاجمات در ابعاد مختلف قراردارد.

عضوشورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران افزود: امروز در جای جای دنیا شاهد چنین خودزنی هایی هستیم بطوریکه جریان نشریه شارلی ، نوعی خودزنی بود که طراحی کرده بودند و یا اینکه داعشی که خود دست پرورده غرب و آمریکا است به نوعی خودزنی کردند.

وزیر دادگستری کشورمان تصریح کرد: امروز از هر بُعدی که بررسی و تحلیل کنیم نشان از استیصال غرب در برابر جمهوری اسلامی ایران است، بطوریکه آخرین شاهکارشان راه اندازی گروه های تکفیری داعش است که شرّشان به خودشان برخواهد گشت.

حجت الاسلام  والمسلمین پورمحمدی که در جمع علما و مدیران حوزه های علمیه خواهران سخن می گفت در بخش دیگری از سخنانش حوزه های علمیه خواهران را کانون و بنیان اساسی جمهوری اسلامی به عنوان مهد تمدن و فرهنگ عنوان کرد.

وی با اشاره به نگاه حقوق بشری و حقوق زنان توسط غرب، گفت: غرب در باورهای خود به این رسیده است که بحث زن در جامعه ایرانی نقطه ضعف ما است و این درحالیست که بانوان برگ برنده ملت و نقطه اتکاء ما است.

وزیر دادگستری ادامه داد: بی تردید درهیچ نقطه از جهان زنانی عالم، فرهیخته، متفکر، اندیشمند، مبلغ و صاحب نظر در عرصه های مختلف همانند جمهوری اسلامی ایران و به ویژه حوزه های علمیه که امروز بیش ازده ها هزار نفر از بانوان  در بدنه جامعه مشغول به فعالیت هستند وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش رسالت روحانیت را بسیار سنگین، خطیر و حیاتی توصیف کرد و افزود: روحانیت به عنوان، مربی دلسوز و کسی که دغدغه  و سلامت آینده نظام و اعتلای فرهنگ و اخلاق و دین مردم را عهده دار می باشد، نقش خویش را بدون هیچ وابستگی به گروه و حزبی به خوبی در جامعه ایفا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی بیان داشت: رسالت اصلی ما تبلیغ و ترویج دین است و ما هر چه داریم از آبشخور همین رسالت است، پس باید علاوه بر قوت بخشیدن به این رسالت دیگر موفقیت هایمان را درلوای این مهم پیدا کنیم.

وزیر دادگستری در ادامه به دیپلماسی موفق ایران اشاره کرد وگفت:  امروز جمهوری اسلامی باید با زبان تکنولوژی برتر و دیپلماسی موفق با دنیا سخن بگوید و با زبان اقتصاد مسلط و ساختارهای مدنی قابل دفاع حرف بزنیم.

وی جریان مقابل انقلاب اسلامی را بسیار قدرتمند توصیف کرد و افزود: دشمن سرمایه گذاری زیادی برای ما انجام داده است و حتی واتیکان به عنوان مقرّ مذهبی آنان از این هجمه ها در امان نبوده است و الان کشوری در قله تمدن امروز جهان غرب قرار دارد که مصداق فرهنگ ستیزی، دین ستیزی، خدا ستیزی و مذهب ستیزی را رواج می دهد و کشوری است که مهد فراماسونری می باشد.

وزیر دادگستری بیان داشت: سخیف ترین رفتار و نگاه به ارزش های انسانی و خانوادگی را از سوی برخی سران فراماسونر فرانسوی شاهدیم، اما جایگاه جمهوری اسلامی جایگاهی ارزشمند در برابر سیل وحشتناک معضلات فرهنگی در دنیایی پرفریب و پیچیده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: نگاه به رشد و اعتلای فرهنگی در کشور قابل توجه است و امروز غرب و جهان استکبار دنبال جایگزینی دشمن بزرگ فرضی است که تاکنون شرق را مقابل خود داشت، اما شرق اکنون ضعیف شده و غرب نگاه انقلابی ایران را مقابل خود می بیند.

وی افزود: اتفاقاتی که در یمن افتاد و انقلاب مردم این کشور از رویش های انقلاب اسلامی است و این از سخنان عبدالمالک حوثی رهبر حوثی های یمن کاملا مشهود است و یا اینکه در بحرین نیز روحانی به نام شیخ علی سلمان موجی جدید را در مبارزات سیاسی را رقم می زند که به دنبال مشارکت مردم و حق رای در تعیین سرنوشت مردم است.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha