دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آشتیانی

حوزه/ آمار بالای طلاق در کشور ما نشان از تهاجم فرهنگی دارد که ناشی از تبلیغات رسانه‌ها و ماهواره‌های غربی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در یازدهمین نشست فعالان فرهنگی و سیاسی استان قم  که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  برگزارشد، با بیان اینکه امام(ره) فرمودند شما اعضای انجمن‌های اسلامی و فعالان سیاسی و فرهنگی چشم نظام هستید گفت: تا زمانی که شیطان وجود داشته باشد از دین و انقلاب ما دست بردار نیست و درصدد است ضربه خود را بزند و ما باید با آن‌ مقابله کنیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدام هتاکانه روزنامه شارلی ابدو فرانسه گفت: این گونه اقدامات و هتک حرمت‌ها موجب می‌شود مسلمانان روز به روز مقاوم تر و همدل تر شوند و ما عاشقان اهل‌بیت(ع) باید همیشه در سنگر باشیم و همه وقایع را رصد کنیم و تصمیم مناسب در قبال آنها بگیریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به لطف خدا و برکت وجود امام(ره)، مردم ایران قیام کردند و طاغوت را از این کشور بیرون راندند، ولی همین اندازه کافی نیست و باید مراقبت از انقلاب ادامه داشته باشد بیان کرد: انجمن‌های اسلامی از ابتدا انجام وظیفه کردند و وارد صحنه شده و از انقلاب دفاع کردند و حضور آن‌ها کاملاً محسوس بود و اگر آن‌ها نبودند این نهال تازه به وجود آمده صدمه می‌دید.

وی با بیان اینکه ناتو و تهاجم فرهنگی روز به روز شدیدتر می‌شود افزود: آمار بالای طلاق در کشور ما نشان از تهاجم فرهنگی دارد که ناشی از تبلیغات رسانه‌ها و ماهواره‌های غربی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آشتیانی با اشاره به اینکه متأسفانه موج غرب‌زدگی در کشور ما تشدید شده است و غربی‌ها با امکاناتی که دارند افکار جوانان ما را بمباران می‌کنند گفت: رهبری در روز 17 دی به مردم قم فرمودند که دشمنان تصمیم دارند که تمام ارزش‌های انقلاب را تغییر دهند و لذا شاهد بودیم که این افراد از اربعین امسال با آن عظمت و بزرگی اسمی در رسانه‌های خود نبردند.

وی با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی نباید تصور کنند با گذشت بیش از 35 سال از انقلاب دیگر کار تمام شده است تصریح کرد: دشمنان ما می‌دانند که در جنگ نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و امروز با تهاجم فرهنگی سعی در ضربه زدن به ما دارند و انجمن‌های اسلامی باید هوشیار باشند و در برابر آن‌ها بایستند.

نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد: هر چه بیشتر از این انقلاب می‌گذرد دشمنان ما که پیشرفت‌های ما را در این مدت، دیده‌اند پی به قدرت و غیرت دینی ما برده‌اند و از این انقلاب می‌ترسند و از روش‌های مختلف درصدند جلوی آن را بگیرند.

وی شناخت دشمنان را بسیار مهم دانست و گفت: یکی از مسائل مهمی که در قرآن بارها به آن اشاره شده، دشمن شناسی است، ما نباید از این موضوع غفلت کنیم، اگر فرصت را از بدهیم باید افسوس آن را بخوریم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha