دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 344004
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
ماهواره

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: افزایش طلاق در جامعه، رابطه معنی داری با مشاهده برنامه های ماهواره دارد .

به گزارش خبرگزای «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی در چهارمین  روز دهه  فجر در " کارگاه کارمند هم‌تراز انقلاب اسلامی" با اشاره به این‌که در حال حاضر، 4هزار شبکه ماهواره ای در ایران  قابل دریافت هستند گفت: این شبکه ها با برنامه ها و سریال های ناهماهنگ  با دین و فرهنگ جامعه اسلامی، باعث شده اند تا بنیان خانواده و فرهنگ اسلامی - ایرانی سست شود.

وی  با اشاره به این‌که این هجمه ها و برنامه های تهاجمی دشمن موجب فروپاشی بنیان خانواده ها و همچنین عدم اعتماد زوجین به یک‌دیگر می شود، افزود :  امروز تمام متولیان  دین و فرهنگ باید با تبیین ارزش‌های دینی، اخلاقی در جامعه، در رابطه با ساختن سبک زندگی  اسلامی - ایرانی تلاش کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر حفظ روابط سالم در بین افراد جامعه گفت : دین اسلام  چهار چوب روابط زن و مرد را مشخص کرده و تجاوز از حدود قرآنی را نه تنها باعث تضعیف بنیان خانواده ها، بلکه باعث خشم خدا می داند.

وی در ادامه، بیان داشت : امروز باید خانواده ها با  تربیت دینی، ایرانی، فرزندان خود را برای مقابله با آسیب های جنگ نرم دشمن، بیمه نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، در پایان رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده ها و همچنین نهادینه کردن این موضوع را گامی موثر در پیشگیری از بدحجابی در جامعه دانست و گفت : فرزندان یک خانواده با الگو گیری از اعضای خانواده خود در توسعه فرهنگ دینی در جامعه، نقش مهمی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha