یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 344106
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ نکوداشت آیت الله قرشی، با هدف تجلیل از خدمات قرآنی این پژوهشگر حوزه، به همت انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جلسه اعضای انجمن قرآن پژوهی حوزه که حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز حضور داشت، حجت الاسلام علوی مهر، رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه، خلاصه ای از اهداف برگزاری همایش نکوداشت آیت الله قرشی را تشریح کرد.

بر پایه این گزارش، معرفی مفسر معاصر آیت الله قرشی، پاسداشت از تلاش های شصت ساله قرآنی، شناخت چهره های برتر قرآن پژوهی وتشویق قرآن پژوهان کشور از اهداف برگزاری این نکوداشت عنوان شده است.

همچنین حجت  الاسلام صادقی دبیر علمی انجمن قرآن پژوهی  توضیحاتی در مورد این همایش نکوداشت مطرح کرد که از جمله آن معرفی دبیرخانه نکوداشت که متشکل از چند کمیته علمی، اجرایی، ارزیابی و حیطه مسئولیت آنان است، بود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی با اشاره به فعالیت های دفتر در برگزاری هرچه بهتر این نکوداشت گفت: دفتر تبلیغات اسلامی هزینه چاپ آثاری که قرار است در نکوداشت تولید شود را اعم از مجموعه مقالات و غیره  بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha