جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
12

به برکت پیروزی انقلاب ، ملت ایران هویت یافته و با حرکت بر محور ایمان و روحیه جهادی و البته در سایه رهنمودهای رهبری به سرعت توانستند درتمام عرصه ها پیشرفت نمایند.

حجت الاسلام علی قربانی، در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه مطالبه اصلی مردم در زمان حکومت پهلوی بود، اظهارداشت: وقتی مردم دیدند که حکومت پهلوی توجه ای  به خواسته های آنان ندارد و از طرفی درباریان تنها به فکر فساد و خیانت به ملت هستند به مبارزه با  این حکومت فاسد پرداختند.

امام جمعه شهر میامی استان سمنان افزود: امام خمینی(ره) با درایت و جایگاهی که در بین مردم داشت توانست همه مبارزان را حول یک محور متحد کرده و به  مردم روحیه ای مضاعف ببخشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره)علاوه بر رهبری مبارزات ، از لحاظ دینی هم به عنوان مرجعیت، جایگاه مهمی در جامعه داشت، گفت:  معمار کبیر انقلاب با حرکت و نهضت خود توانست پایه های حکومت شاهنشاهی را فرو ریخت و بعد از گذشت صدها سال حکومتی بر مبنای آموزه های اسلام  را ایجاد نماید.

حجت الاسلام قربانی، با اشاره به اینکه  خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی، پیام این حرکت به سرعت در جهان منتشر شد، بیان داشت: به برکت  سه عنصر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی،  با بیداری اسلامی در کل جهان بویژه خاورمیانه مواجه شدیم و ایران به الگویی برای تمام کشورهای آزادی خواه تبدیل شد.

وی با تاکید براینکه قبل از انقلاب، ایران  به عنوان کشوری مستقل شناخته نشده و تمام منابع آن به تاراج می رفت، ادامه داد : اما به برکت پیروزی انقلاب ، ملت ایران هویت یافته و با حرکت بر محور ایمان و روحیه جهادی و البته در سایه رهنمودهای رهبری  به سرعت توانستند درتمام عرصه ها پیشرفت نمایند.

امام جمعه میامی، در پایان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان ساخت: قطعا حضور پرشور مردم در این انتخابات خط بطلانی بر تمام یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha