شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیر مطالعاتی

حوزه/ معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان به منظور آشنایی طلاب و روحانیون با آثار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، سیر مطالعاتی آثار امام راحل را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» گلستان، معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان به منظور آشنایی طلاب و روحانیون با آثار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، سیر مطالعاتی آثار امام راحل را در 8 محور با منابع آزمون جداگانه شامل طلاب پایه های 1 و 2 کتاب آداب الصلوة، پایه های 3 و 4 کتاب جهاد اکبر، طلاب پایه 5 و 6 شرح چهل حدیث، پایه7 و 8 ولایت فقیه یا حکومت اسلامی، طلاب پایه های9 و 10 شرح حدیث جنود عقل و جهل، اساتید مدارس کتاب کشف الاسرار و کادر مدارس وصیتنامه سیاسی – الهی امام خمینی(ره) برگزار می کند.

طلاب و اساتید علاقمند به شرکت در دوره سیر مطالعاتی آثار امام(ره)، تا 10 اسفند ماه فرصت دارند با مراجعه به معاونت پژوهش مدرسه محل تحصیل و تدریس خود، اقدام به ثبت نام نمایند.

برپایه این گزارش،  آزمون این دوره روز جمعه 21 فروردین ماه 94 مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد امام خمینی (ره) برگزار می گردد و به نفرات برتر جوایز نفیسی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha