یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
19

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان، مدیران مدارس را از اثرگذارترین افراد در تربیت طلاب خواند و گفت: غفلت و سهل انگاری در تربیت طلاب نخبه و توانمند می‌تواند آثار مخربی را بر جای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، در پنجمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی 94-93 که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: خداوند نور فاطمه را پیش از آفرینش آسمان و زمین خلق کرد و در عرش رحمانی جای داد.

وی در ادامه با اشاره به این که رزق تنها مادی نیست و جنبه های معنوی نیز دارد، ابراز داشت: توفیق خواندن نماز، انجام مستحبات، زیارت ائمه و ... از جمله رزق های معنوی خداوند برای مومنین است.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان همچنین از تلاش های مدیران مدارس علمیه استان تقدیر کرد و گفت: به همان اندازه که تلاش یک مدیر می‌تواند در رسیدن به اهداف تاثیرگذار باشد، غفلت و سهل انگاری او می‌تواند آثار مخربی را بر جای بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: تذکراتی که برخی مواقع برای پوشش خلاء های موجود به مدیران داده می‌شود، هیچ گاه به معنای نادیده گرفتن تلاش‌های آنان در جهت نیل به اهداف نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه به بحث درباره روش های جذب و پذیرش پرداخت و هر یک از مدیران، علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به بیان ایده‌ها و پیشنهادات خود در راستای جذب و پذیرش، به بیان مشکلات مدارس و مسائل آموزشی و انضباطی طلاب پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha