دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
78

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: استفاده بهینه از منابع آبی موجود، تنها راهکاری است که باید برای مدیریت مشکلات پیش رو، مدنظر قرار گیرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، همزمان با هفته منابع طبیعی با کاشت یک اصله نهال، در جمع خبرنگاران به اهمیت درختکاری  در اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند "هر کس که آب‌وخاک داشته باشد و اظهار فقر و نداری کند، از رحمت خدا دور است".

امام جمعه اصفهان  با ابراز تأسف از کم‌آبی‌های موجود در کشور و به‌خصوص استان اصفهان، خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از منابع آبی موجود، تنها چاره‌ای است که باید برای مدیریت مشکلات پیش رو، مدنظر قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، همگان را به کاشت نهال و درخت توصیه  کرد و افزود: درختان، ریه‌های زمین هستند و ما انسان‌ها نه‌تنها برای نفس کشیدن، بلکه برای استفاده از محصولات، به درخت و درختکاری نیازمندیم، لذا باید در این دوران خشک‌سالی، تمام تلاش خود را برای حفظ درختان موجود بکار گیریم.

نماینده ولی فقیه در اصفهان، آموزش روش‌های نوین آبیاری را ضروری خواند و گفت: با استفاده از روش آبیاری قطره‌ای، می‌توان 10 برابر درختان بیشتری را آبیاری کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha