شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یا زهرا

حوزه/ عده‌ای از مشرکان و معاندان گفتند نام و مکتب پیغمبر(ص) بعد از وفات از بین می‌رود، زیرا خداوند به او پسری عطا نکرده، لذا ذات اقدس الهی با نزول سوره کوثر در واقع سند زوال ناپذیری صدیقه طاهره(س) را نازل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، در مراسم سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س)، در بیت الانصار کاشان، گفت:سوره «کوثر»، سند زوال ناپذیری حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی افزود: عده‌ای از مشرکان، بدخواهان و معاندان براساس سنت های باطل جاهلیت گفتند پیغمبر بعد از وفات نام و مکتب و یادش از بین می‌رود زیرا خداوند به او پسری عطا نکرده است، لذا ذات اقدس الهی با نزول سوره کوثر در واقع سند زوال ناپذیری صدیقه طاهره(س) را نازل کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، رضایت خدا را شاخصه رفتار و گفتار فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و افزود: فاطمه(س)، در اوج علاقه ای که به همسرش داشت، باز هم محبت و رضای خدا را بالاتر می دانست.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: شاهد مثال این موضوع، فرازهایی از مناجات حضرت است که «یا رب لیست من احد غیرک تئلج بها صدری و تسرّبها نفسی و تقربها عینی/ خداوندا، احدی به جز تو سینه ام را خنک نمی کند و نفسم را مسرور نمی نماید و هیچ کس جز تو چشم مرا روشنی نمی دهد».

وی خاطر نشان کرد: کسی که محور رضایت خدا قرار می گیرد، می تواند الگویی نه تنها برای انسان ها بلکه برای امامان و پیشوایان الهی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به این که جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به توجه کردن به خاندان عصمت و طهارت نیاز دارد، خاطر نشان کرد: بانوان باید به ساحت حضرت زهرا (س) توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح  کرد: حضرت زهرا(س) رفتار ایشان در تمامی ابعاد زندگی مانند عرصه سیاست، دفاع از ارزش ها، عبادت و تربیت فرزندان و مسائل خانه و خانواده الگوی تمام عیار است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha