پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام حکیم الهی

معاون بین الملل جامعة المصطفی گفت: فرهنگ فاطمی باید در جامعه تجلی پیدا کند و قطعا اجرای این فرهنگ آثار زیادی در جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید حکیم الهی امروز در گردهمایی فارغ التحصیلان خواهر جامعة المصطفی که در موسسه بنت الهدی برگزار شد، به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) درباره شخصیت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این دنیا، دنیای ظلمت و تاریک است و هر نوری هر چقد اندک باشد می تواند جلوه گری کند و بر همین اساس خدا ستارگان را برای روشنایی آفرید، ولی در عالم ملکوت تنها نوری که می تواند نور افشانی کند شخصیت حضرت زهرا(س) است.

وی افزود حضرت زهرا(س) شخصیتی است که در عالم ملکوت جلوه گری کرده و این در حالی است هیچ نوری اجازه جلوه گری را ندارد چون عالم، عالم ملکوت است و این نشان از  عظمت حضرت فاطمه(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی ادامه داد: نوری که در عالم ملکوت نور افشانی می کند و در وجود حضرت زهرا (س) دمیده شده از جانب خدا در وجود این بانو قرار داده شده و این امر موجب تحیر عقول جامعه درباره شخصیت آن حضرت شده است.

وی افزود: فرهنگ فاطمی باید در جامعه تجلی پیدا کند و قطعا با اجرای این فرهنگ آثار زیادی در جامعه به همراه خواهد داشت.

معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعة المصطفی گفت: ارتباط با دانش آموختگان یکی از برنامه مهم المصطفی است که این نوع ارتباط قطعا موجب پیوند قلب ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی اظهار داشت: جامعة المصطفی با تاسیس اداره فارغ التحصلان و مبلغان در همه واحد های آموزشی به دنبال رسیدن به افق چشم انداز می باشد.

314/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha