پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجازی سازمان فرهنگ

حوزه/ مدیر کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: غرب می خواهد با نفوذ در شخصیت زن، پایگاه فرهنگی و نظام تربیتی خانواده را از بین ببرد و برای اجرای این برنامه تنها در کشور افغانستان 416 میلیون دلار هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم حجازی، در  گردهمایی دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه، ویژه خواهران موسسه آموزشی بنت الهدی، با بیان اینکه در شرایط حساس تاریخی قرار داریم اظهارداشت: اتفاقاتی از سوی غرب در جهان اسلام  مانند تغییر و تحولات فرهنگ و آداب در حال به وجود آمدن است و غرب با این نوع حرکت به دنبال ضربه زدن به اسلام و حکومت بر جهان است.

وی افزود: غرب به دنبال از بین بردن هویت اسلامی و دینی زنان مسلمان است و قدم های زیادی نیز در این عرصه بر داشته است.

حجازی در ادامه یکی از رسالت های مهم جامعه اسلامی را شناخت هویت دینی و الگو گیری از سبک فاطمی دانست و گفت: غرب برای به چالش کشیدن جامعه توجه ویژه به زن دارد و برخلاف اسلام به عنوان کالا به آن نگاه می کند.

مدیر کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: غرب می خواهد با نفوذ در شخصیت زن، پایگاه فرهنگی و نظام تربیتی خانواده را از بین ببرد و برای اجرای این برنامه تنها در کشور افغانستان 416 میلیون دلار هزینه کرده است.

وی افزود : غرب با این گونه برنامه می خواهد نظام و فرهنگ اسلامی را در جامعه تغییر دهد؛ دشمن در تغییر فرهنگ به وسیله زن زن بسیار هوشنمدانه و زیرکانه عمل کرده و این برنامه ها به کشور افغانستان ختم نشده و در کشور های دیگر هم در حال اجرا است.

حجازی افزود: وضعیت نابسامان مسلمانان در برخی از کشور ها از لحاظ آداب و رسوم و سبک زندگی اسلامی بسیار نگران کننده است و این بیانگیر این حقیقت است که از آموزه های  اسلامی فاصله گرفته و به سمت زندگی غربی رو آورده است.

مدیر کل امور زنان  و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: رسالت مبلغین در انتقال معارف دینی و اسلامی بسیار سنگین است و شما باید در کنار انتقال این فرهنگ، آموزش های دینی را در حوزه معارف و تربیت فرزندان، آداب و رسوم، بهداشت و روابط سالم بین همسران توجه داشته باشید.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha