پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: کنترلی روی قیمت ها وجود ندارد و هر روز شاهد یک قیمت بر روی کالاها هستیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار جمعی از نمایندگان  مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت بین قوای سه گانه، مسئولین و جامعه اسلامی تاکید کردند.

*نمایندگان مجلس متحد باشند

ایشان با بیان این که وحدت بین مسئولین موجب یأس دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد شد اظهار داشتند: وکلای ملت اگر وحدت داشته باشند،  موجب می شود  دشمنان در مقابل خواسته های به حق نمایندگان ملت تسلیم شوند و در غیر این صورت مشکلات جامعه به جای این که روز به روز کمتر شود بیشتر می شود و در این بین؛ مردم هستند که بیشترین صدمات را می بینند.

 حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: بعد از به وجود آمدن انقلاب، انتظار این بود که مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور برطرف شود؛ ولی تا کنون این اتفاق در جامعه اسلامی محقق نشده است.

 ایشان خاطر نشان ساختند: اقتصاد در جامعه موضوع مهمی است؛ زیرا اقتصاد هر روز در زندگی مردم وجود دارد و خیلی زود هم خود را نشان می دهد؛ ولی ما می بینیم که کنترلی روی قیمتها نیست و هر روز شاهد یک قیمت بر روی کالاها هستیم؛ معلوم است که نظارت جدی در بازار وجود ندارد و هر کسی قیمتی را به مردم می گوید.

 این مرجع تقلید گفتند:  بارها در دیدار های مختلف تذکر دادیم، رهنمود و نصیحت  هم کردیم، ولی ندیدیم نسبت به اوضاع معیشتی مردم کاری صورت بگیرد و روز به روز کالاهای مورد نیاز مردم گرانتر شده است.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha