سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تقوی

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این که امام علی(ع) در دفاع از کیان اسلام تا پای جان پیش رفتند، گفت: اسلام مدیون شمشیر حضرت علی(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، در مراسم جشن ولادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) و تجلیل از پدران شهدا، در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) شهر کوهسار به نقش بی بدیل امیرالمومنین(ع) در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) کسی بود که با رشادت ها و جانبازی های خود اسلام را از لوث وجود دشمنان پاک کرد و در واقع اسلام مدیون شمشیر حضرت علی(ع) است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: امام علی(ع) در دفاع از کیان اسلام تا پای جان پیش رفتند تا جایی که جبرئیل امین فرستاده خدا جمله معروف «لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار» را در مورد آن حضرت در جنگ احد بیان کرد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه شهر کوهسار نیز در این مراسم از مقام شامخ پدران شهدا و معلمین تجلیل کرد و گفت: برگزاری این مراسم جهت قدردانی از ایثارگری عزیزانی است که در عزت و اعتلای جامعه اسلامی ما نقش مهمی ایفا کردند.

وی افزود: پدران شهدا با استقامت در مقابل دشمنان باعث عزت و افتخار میهن اسلامی شدند و معلمان عزیز نیز در راستای بالابردن سطح دانش و فرهنگ مردم و رسیدن جوانان به قله های افتخار علمی تلاش می کنند.

همچنین در این مراسم از  ۲۴ پدر شهید و جمعی از روحانیون فعال در عرصه تبلیغ، با اهدای لوح سپاس و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم معنوی و با شکوه نیز به ۲۰ نفز از حاضرین، به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا گردید.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha