یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوادی آملی

حوزه / حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند:دولت های تاجیکستان و رژیم آل سعود نباید تحت تأثیر تبلیغات دشمنان قرار بگیرند این گونه جنایت ها علیه مردم مظلوم یمن و مبارزه با سنت و آموزه های شریعت عاقب خوشی نخواهد داشت.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار با دانشجویان علوم پزشکی جهرم، قم، طلاب مدرسه علمیه امام صادق مینودشت گلستان و علی آباد کتول که درنماز خانه بنیاد بین اللمللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، خطاب به دولت های تاجیکستان و رژیم آل سعود گفتند: دولت های تاجیکستان و رژیم آل سعود نباید تحت تأثیر تبلیغات دشمنان قرار بگیرند این گونه جنایت ها علیه مردم مظلوم یمن  و مبارزه با سنت و آموزه های شریعت عاقب خوشی نخواهد داشت.

 حضرت آیت الله جوادی ادامه دادند: نصیحت من به این دولت ها این است که این حرفها و سخنان را گوش کنند و دست از جنگ با دین خدا و مردم یمن بردارند. کدام کشور و دولت با شریعت جنگید و پیروز شد.

 معظم له افزودند: اینکه کشور عربستان  به بهانه واهی به جان مردم یمن افتاده و اینکه کشور تاجیکستان به مخالفت با حجاب پرداخته، اینها همه توطئه دشمن است. استکبار با این حرکت می خواهد اسلام  را علیه اسلام بشوراند و در این کار سابقه طولانی دارد. در تاریخ بیانگر این حقیقت است که غرب دائما در صدد توطئه بوده و این نه بار اول او خواهد و نه آخر.

این مفسّر قرآن اظهار داشتند: ما به آنها توصیه و نصیحت می کنیم دست از این کار خود بردارند. اگر به این نصیحت ها گوش نکنند نتیجه آن همان سقوطی خواهد بود که کشور عراق در گذشته گرفتار آن شده بود.

 ایشان خاطر نشان ساختند: اینکه کشوری این گونه دست به جنایت می زند و کشوری با دستورات دین الهی می جنگد، دلیل آن این است که حاکمانی بودند راه  تعقل را بستند و بعظی علما هم فتوا به تعطیل شدن حسن و قبح عقلی داده بودند.

 انتهای پیام:40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha