شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 352096
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

مدیر حوزه علمیه مازندران از فعالیت بیش از صد نفر مبلغ در مدارس امین استان خبر داد و گفت: فعالیت این مبلغان با استقبال خوبی مواجه شده و اثرگذاری مناسبی نیز داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، امروز در دیدار گروه تبلیغی وصال یار منتظر با اشاره به این که تبلیغ دین از یک سلسله اصولی برخوردار است که رعایت آن ضروری می باشد، افزود: اگر این اصول مهم از سوی مبلغ مورد توجه قرار گیرد، اثرگذاری تبلیغ را دو چندان خواهد کرد.

وی ، خداترسی و خدا محوری را نخستین وظیفه مبلغ در مسیر تبلیغ دانست و تصریح کرد: حرف اول و آخر مبلغ در این مسیر باید خدامحوری باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغ دینی نباید از هیچ کسی خوف و ترس داشته باشد، گفت: در عرصه تبلیغ دین موانع متعددی وجود دارد همان طور که در زمان پیامبر و ائمه معصومین(علیهم السلام) این موانع و محدودیت ها وجود داشت، اما این موانع نباید خللی در تبلیغ دین ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران ، با اشاره به این که حساب و کتاب مبلغ های دین با خدا است و لذا نباید نگران این مسأله باشند، بیان داشت: مبلغ مطمئن باشد که اجر و پاداش کار خود را از خداوند متعال خواهد گرفت.

وی با بیان این که توجه به اخلاص و ذات اقدس الهی باید اولویت نخست در عرصه تبلیغ دین باشد، خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات روحانیت در تاریخ این بوده که بدون هیچ چشم داشتی در عرصه تبلیغ دین قدم برداشته است.

این استاد حوزه، در پایان سخنان خود از فعالیت بیش از صد نفر مبلغ در مدارس امین استان خبر داد و گفت: خوشبختانه فعالیت این مبلغان با استقبال مواجه شده و اثرگذاری مناسبی نیز داشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha