سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 355811
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
لطفی - ایلام

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، از ائمه جماعات مساجد این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام، در مراسمی که امروز در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ستان ایلام برگزار شد، 30 نفر از ائمه جماعات موفق این شهرستان تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی در این مراسم، اظهارداشت: امروز بیش از پیش جامعه نیازمند حضور روحانیت فاضل و توانمند می باشد لذا لزوم وجود روحانیت در جامعه امروز بسیار احساس می شود و خود این امر تمام برنامه های دشمن را بی اثر خواهد نمود .

نماینده ولی فقیه در استان ایلام،گفت: استفاده از ظرفیت مساجد برای اقامه نماز جماعت و تبلیغ در بین مردم و جوانان بستر بسیار مهم و حساسی می باشد که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

وی افزود: روحانیت در تمام اعصار پیش تاز و روشنگر بوده است که همین امر باعث شده است جایگاه روحانیت ،جایگاهی معنوی بالا باشد و در  برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد در راس اجرایی این برنامه ها روحانیت می باشد.

امام جمعه ایلام در ادامه ضمن تبیین جایگاه روحانیت و اینکه ما نباید به راحتی از کنار این همه ظرفیت بگذریم ابرازداشت: روحانی ایی موفق می باشد که بتواند معارف ناب اهل البیت (ع) را به بهترین شکل ممکن به جوانان و مردم انتقال دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha